ibis Styles Kurtköy 4 yıldız

Avis müşterileri puanı (ALL Puanlama) 4.6/5 405 görüş

ibis Styles Kurtköy - Image 1
ibis Styles Kurtköy - Image 2
ibis Styles Kurtköy - Image 3
ibis Styles Kurtköy - Image 4

Açıklama

Otel ekstraları

  • İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'na arabayla 5 dakika mesafede.

  • M4 Metro istasyonu yürüyerek 10 dakika mesafede.

  • İstanbul Park F1 Grand Prix arabayla 5 dakika mesafede.

  • Viaport Alışveriş Merkezi arabayla 5 dakika mesafede.

  • Teknopark İstanbul arabayla 5 dakika mesafede.

Konaklama olanaklarımız

Otelin konumu

ibis Styles Kurtköy

Bakü Cad. Karakaya Sok. No:19, PENDİK
34912 ISTANBUL
Türkiye

GPS:40.91884, 29.30203

Otel servisi

Otele giriş başlangıç saati: - Otelden çıkış bitiş saati:

Otel içi
  • Araba parkı
  • Evcil hayvanlara izin verilmez
  • Restoran
  • Tekerlekli sandalye ile girişe uygun
  • Wi-Fi
  • Klima
  • Kahvaltı
  • Toplantı odaları
  • %100 Sigara İçilmeyen Otel

LOBBY BAR & BREAKFAST RESTAURANT

In the mornings, the place offers a specific themed approach to breakfast with a open air terrace and peaceful evenings with Lobby Bar.

Konuk değerlendirmelerimiz

Konuk değerlendirmelerimiz

Otelimizde konaklayan konuklarımızdan %100 onaylı yorumlar

Daha fazla bilgi edinin

ALL Puanlama  4.6/5  405 görüş

Avis müşterileri puanı 0.5/5

Ali R. U. İş - ALL için doğrulanmış yorumlar

Kurallar önemlidir. Doğru kullanılırsa da çok değerlidir. Bir sonraki konaklamamda tüm haklarımı insani ve ekolojik değerler dışında kullanmayı planlıyorum. Kimse dur diyemez çünkü kurallar açık büfe limitsiz kahvaltı için ödeme yaptığımı söylüyor. 24 saat süreyle odadaki tüm ürünlerin benim olduğunu söylüyor. Suyu açık bırakabilirim, bütün havluları ve bütün ürünleri dengesizce kullanabilirim. Antalya’da yaşıyorum, 42 yaşındayım, yüzlerce otel konaklamam oldu ve hiçbir zaman hiç bir otelde tek bir zeytin dahi çöpe göndermedim..! Son konaklamamda restoran bölümünden aldığım kahveme birkaç damla baileys rica ettim ancak karşılığında 475 lira talep edildi. Çünkü kurallar böyle! Maalesef daha sonra da bu otelde konaklamaya devam edeceğim ve kuralların bana tanıdığı tüm hakları üzülerek sonuna kadar tüketeceğim. Bu şikayetimi otelden ayrılmadan da ilettim ancak kimse önemsemedi. Memnuniyet anketlerini de yarından sonra gerektiği gibi dolduracağımdan emin olabilirsiniz dedim. Sözümü tuttum. Sanırım şirket rezervasyonu olduğu için önemsenmiyor. . Kolay gelsin..

Sayın Misafirimiz, Öncelikle konaklamanız sırasında yaşadığınız memnuniyetsizliği bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Talep ettiğiniz ürün için ücretlendirme yapılmasının sizi rahatsız ettiğini anlıyoruz. Ancak bir işletmenin sunduğu hizmetlerin kapsamı, içerikleri ve ücretlendirme esasları önceden belirlenmiş kurallar ve standartlar çerçevesinde uygulanmaktadır. Söz konusu uygulama kişiye özel değil, tüm misafirlerimiz için eşit şekilde geçerlidir. Konu olan ve beklentisinde bulunduğunuz hizmetin, sizlere konaklamanız için vadedilmiş hizmetler arasında yer almadığını tekrar hatirlatmakta fayda görüyoruz. Lobby Bar alaninda verilen hizmetler, Restaurant alaninda verilen acik büfe kahvalti hizmeti ile birleştirilmemektedir. Bununla birlikte, yorumunuzda özellikle doğal kaynakları ve otel ekipmanlarını kasıtlı olarak israf edeceğinizi, yalnızca kuralların izin verdiğini düşündüğünüz için suyu gereksiz yere açık bırakacağınızı, havlu ve diğer ürünleri ölçüsüz şekilde tüketeceğinizi ifade etmiş olmanız bizleri derinden üzmüştür. Kuralların amacı, hakların sorumsuzca tüketilmesini değil; tüm misafirlerin adil, güvenli ve sürdürülebilir bir ortamda hizmet alabilmesini sağlamaktır. Su gibi doğal kaynaklar yalnızca işletmelerin değil, hepimizin ortak sorumluluğudur. Bir hizmetten memnun kalınmaması anlaşılabilir bir durumdur; ancak buna karşılık çevresel kaynakların bilinçli şekilde israf edilmesini savunmak ne misafirlik anlayışıyla ne de temel toplumsal sorumluluk değerleriyle bağdaşmaktadır. Yorumunuzda belirttiğiniz yaklaşım ve konaklamanız süresince çalışanlarımız ile farklı hizmet alanlarında sergilediğiniz tutumlar da değerlendirildiğinde, karşılıklı saygı ve iyi niyet temelinde sürdürülmesi gereken misafir–işletme ilişkisinin maalesef zarar gördüğünü üzülerek belirtmek isteriz. Bu nedenle, gelecekte tesisimizde gerçekleştirmek isteyebileceğiniz konaklama taleplerinizi kabul etmeme kararı aldığımızı bilgilerinize sunarız. Bu karar, farklı görüşlerden değil; çalışanlarımıza, diğer misafirlerimize ve sürdürülebilir işletmecilik ilkelerine karşı taşıdığımız sorumluluktan kaynaklanmaktadır. Size bundan sonraki seyahatlerinizde iyi dileklerimizi sunarız. Korhan Cem Öztürk Operasyon Müdürü

Avis müşterileri puanı 5.0/5

Muzaffer A. İş - ALL için doğrulanmış yorumlar

Temiz konforlu tam bir Accor oteli

Değerli Misafirimiz, Değerli vaktinizi ayırıp Otelimizden almış olduğunuz hizmetleri değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Otelimizdeki imkanlarımızdan ve tutkulu ekip arkadaşlarımızın sunmuş olduğu hizmetlerden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Nazik ve olumlu geri bildirimleriniz, siz değerli misafirlerimize çok daha iyi hizmet verebilmek ve beklentilerinizi aşabilmek adına bizler için büyük bir motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri Otelimizde yeniden ağırlamaktan büyük heyecan ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Eda Sezgin Aykuter Genel Müdür

Avis müşterileri puanı 4.0/5

Kadir N. Çiftler - ALL için doğrulanmış yorumlar

Resepsiyon daki arkadaşlara çok teşekkür ederim. Misafir olarak iyi ağırlandım. Temizlik için seçtim zaten ve konumu için...ama temizlik malzemeleri fazla Yok, kulak çubuğu, diş fırçası, uyku gözlüğü, şampuan, nemlendirici krem,saç kremi.. tek kullanımlık küçük ürünler eksik.. fiyatı pahalı umarım kampanya ve indirimler olur ama en önemlisi temizlik için teşekkür ederim.

Değerli Misafirimiz, Değerli vaktinizi ayırıp ibis Styles İstanbul Kurtköy Otelimizde yaşamış olduğunuz deneyimi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Özellikle otelimizin temizliği, konumu ve resepsiyon ekibimizin sizlere sunmuş olduğu hizmetten memnun kalmış olmanız bizleri son derece mutlu etmiştir. Ekip arkadaşlarımıza ilettiğiniz nazik teşekkürlerinizi kendileriyle memnuniyetle paylaşacağız. Konaklamanız sırasında odalarımızda bulunmasını beklediğiniz bazı kişisel bakım ürünleri hakkındaki değerlendirmenizi de dikkatle not aldık. Accor Grubu’nun sürdürülebilirlik yaklaşımı doğrultusunda, diş fırçası, kulak çubuğu ve benzeri bazı kişisel kullanım ürünleri odalarda standart olarak bulundurulmayıp misafirlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda temin edilmektedir. Bununla birlikte, geri bildiriminiz bizim için son derece değerlidir ve görüşleriniz ilgili departmanlarımızla paylaşılmıştır. Nazik yorumlarınız ve yapıcı geri bildiriminiz için tekrar teşekkür eder, sizleri gelecekte yeniden Otelimizde ağırlamaktan büyük mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Eda Sezgin Aykuter Genel Müdür

Avis müşterileri puanı 5.0/5

Deniz D. Y. Çiftler - ALL için doğrulanmış yorumlar

Keyifli bir konaklamaydı hiçbir sorun yok her şey mükemmeldi.

Değerli Misafirimiz, Değerli vaktinizi ayırıp Otelimizden almış olduğunuz hizmetleri değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Otelimizdeki imkanlarımızdan ve tutkulu ekip arkadaşlarımızın sunmuş olduğu hizmetlerden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Nazik ve olumlu geri bildirimleriniz, siz değerli misafirlerimize çok daha iyi hizmet verebilmek ve beklentilerinizi aşabilmek adına bizler için büyük bir motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri Otelimizde yeniden ağırlamaktan büyük heyecan ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Eda Sezgin Aykuter Genel Müdür

Avis müşterileri puanı 5.0/5

Kutlu S. Aileler - ALL için doğrulanmış yorumlar

Yine bölgede konaklamam gerekse tereddütsüz tercih edeceğim. Teşekkürler

Değerli Misafirimiz, Değerli vaktinizi ayırıp Otelimizden almış olduğunuz hizmetleri değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Otelimizdeki imkanlarımızdan ve tutkulu ekip arkadaşlarımızın sunmuş olduğu hizmetlerden memnun kalmanız bizleri çok mutlu etti. Nazik ve olumlu geri bildirimleriniz, siz değerli misafirlerimize çok daha iyi hizmet verebilmek ve beklentilerinizi aşabilmek adına bizler için büyük bir motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri Otelimizde yeniden ağırlamaktan büyük heyecan ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Eda Sezgin Aykuter Genel Müdür

Diğer web kullanıcıları otelimizi değerlendirmektedir

  • 407 görüş 9.2/10 Konum
  • 475 görüş 9.1/10 Oda
  • 516 görüş 9.3/10 Hizmet
  • 25 görüş 8.5/10 Wifi
  • 374 görüş 9.4/10 Hijyen
  • 256 görüş 9.9/10 Otel Ambiyansı
  • 241 görüş 8.2/10 Konfor
  • 182 görüş 7.8/10 Kahvaltı

Hizmet sağlayıcı Trustyou

Yakınlardaki diğer tesislerimiz

İstanbul Otelleri şehrindeki tüm otellerimiz