Novotel Barcelona City 4 sterren

Avis-klantbeoordeling (ALL beoordeling) 4.3/5 3.118 beoordelingen

Novotel Barcelona City - Image 1
Novotel Barcelona City - Image 2
Novotel Barcelona City - Image 3
Novotel Barcelona City - Image 4

Omschrijving

Extras van het hotel

  • Zwembad en Rooftop Bar met prachtig panoramisch uitzicht

  • Familie kamers (overnachting voor 2 kinderen gratis)

  • Privéparkeergelegenheid bij het hotel

  • Huisdiervriendelijk. Uw huisdieren, onze vrienden

  • Metrostation Glòries op 5 min. lopen, goede verbindingen

Onze accommodaties

Take advantage of our Flight + Hotel offers

Discover

Hotel locatie

Novotel Barcelona City

Avenida Diagonal 201, (Entrada por Ciutat de Granada), HB004414
08018 BARCELONA
Spanje

Gps:41.404259, 2.191266

Toegang en transport

Hoteldiensten

Inchecken vanaf - Uitchecken tot

Op het terrein
  • Zwembad
  • Parking
  • Huisdieren welkom
  • Restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Fitnessruimte
  • Wifi
  • Airconditioning
  • Ontbijt
  • Bar
  • Vergaderzalen
  • 100% niet-roken accommodatie
  • Roomservice

RESTAURANTE NOVOTEL

Wij zijn toegewijd aan marktgerechten met lokale producten. Verse en seizoensgebonden ingrediënten voor een authentieke culinaire ervaring, waar traditie en innovatie samenkomen voor een smaakvolle ervaring.

Onze beoordelingen van gasten

Onze beoordelingen van gasten

100% gecertificeerde beoordelingen van gasten die echt bij ons hebben overnacht

Meer informatie

ALL beoordeling  4.3/5  3.118 beoordelingen

Avis-klantbeoordeling 0.5/5

Femke P. Stellen - ALL bevestigde berichten

Er waren om te beginnnen 2 super receptionisten, die ik zeker wil benoemen. Cecile die ons heeft ingechekt en het meisje die tijdens de nacht aan de recptie stond. Dankzij hun hebben wij toch nog enige klantvriendelijkheid ervaren. Maar buiten dat was het eigenlijk vreselijk, er werden fouten gemaakt bij het boeken van de hammam, en de manier hoe er met ons werdt omgegaan was verschikkelijk, alsof wij achter de receptie stonden. Ik snap dat er fouten kunnen gebeuren, maar ik als klant heb daar geen zicht op , wij volgen enkel wat ons verteld wordt. Toen het tijd was voor de hammam wzijn wij naar boven gegaan, maar onze kaart was niet actief niemand had ons verteld dat wij daarvoor naar de receptie moesten. Iemand zou komen, maar die kwam maar niet.Lift op en af naar de receptie half uur later nog altijd niets. Dan was het inorde en wij gaan de hammam in, maar niets staat aan en er lag ook niets. Toen hebben wij het zo gelaten, het duurde ondertussen al een uur, dus gingen wij ons kaartje afgeven. Aan de receptie stond een langere vrouw donker haar, die was echt niet blij dat wij terug beneden stonden en de hammam niet gebruikten, na dat er zoveel moeite ingestoken was. Maar... de hammam was niet inorde gezet en wij waren al een uur kwijt. Dan waren onze kaarten geblokeerd, dus weer 3 a 4 keer naar beneden kaart maken, bovenkomen werkt niet terug naar beneden, op en af. Beneden krijgen wij dezelfde arrogante blik, dit kan niet het moet werken. Ik vermeld dat de lift wel op groen gaat, maar de deur op rood. Dan kijkt een andere collega ernaar die het zo beu was dat wij bleven komen, blijkt dat het de hammamkaar was die telkens werdt geactiveerd. Op dit moment hadden wij het echt gehad, zeker de manier hoe er tegen ons werdt gedaan verschrikkelijk. Wij werken alletwee ook in een hotel, en mijn partner ook voor accor. Maar dit is echt niet de manier hoe je omgaat met u gasten. Dan vragen wij of het mogelijk was om de volgende dag dan de hammam kunnen boeken, dat kon. Ik kon niet het uur doorgeven en vraag hoe laat en of ik later het uur kon doorgeven. Dat kon en het kon al reeds vanaf 8u00. In de avond komen wij aan de receptie net aan de shift overdacht. Wij geven aan dat het om de hamam gaat en het graag om 8u zouden willen, en krijgen ineens een uitbrander. is dat nu nog bezig die hammam het was al opgelost ge moet ook willen, wij geven aan graag om 8u00 en dan horen wij dat kan niet kies maar een ander uur of het wordt geen hamam, ik geef aan dat zij er bijstond toen haar collega dit vertelde en zelfs heeft opgeschreven maar neen zij kon ons niet helpen en haar shift was gedaan. De nachtreceptioniste heeft zich dan uitvoerig gexcuseerd en ons direct verder geholpen afspraak genoteerd om 8 uur was geen probleem. 1ste dag een mineur. 2de dag om 8u00 naar de hammam, het zal nu wel inorde zijn daxhten we. Niets minder waar hammam was nog niet aangestoken, geen handoeken de toilet was nog niet gekuisd. wij hebben het zogelaten, kleren gepakt naar de zee vertrokken en volgende dag naar glories 22 vertrokken. Wat een verschil al bij het binnenkomen, de hartelijkheid die wij gewoon zijn van accor straalde daar gewoon af, geen chaos iedereen rustig ingechekt. Novotel was echt een mooi hotel, maar de service van sommige van de medewerkers dat kan echt niet sorry maar echt niet.

Avis-klantbeoordeling 1.5/5

Robin A. H. S. Zaken - ALL bevestigde berichten

De kamer was prima, maar de putlucht in de badkamer (rioleringsprobleem??) was niet te harden.

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Anthony V. C. Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Dichtbij westfield mall, veel restaurantjes in de buurt,

Avis-klantbeoordeling 4.5/5

Joyce V. -. D. G. Gezinnen - ALL bevestigde berichten

Prima locatie. Personeel was heel vriendelijk. Schoon.

Avis-klantbeoordeling 2.5/5

Tjalling B. Gezinnen - ALL bevestigde berichten

De kamer was te klein en de slaapbank zakte enorm door

Andere internetgebruikers beoordelen ons hotel

  • 1.697 beoordelingen 9.5/10 Locatie
  • 2.158 beoordelingen 6.7/10 Kamer
  • 2.717 beoordelingen 8.5/10 Service
  • 51 beoordelingen 5.4/10 Wifi
  • 1.109 beoordelingen 9.2/10 Ontbijt
  • 800 beoordelingen 7.4/10 Netheid
  • 754 beoordelingen 8.6/10 Eten
  • 653 beoordelingen 6.5/10 Voorzieningen

Mogelijk gemaakt door Trustyou

Onze andere etablissementen in de buurt

Al onze hotels in Barcelona Hotels